چگونه هوش مصنوعی صنعت زیبایی را متحول کرده است.
نوشته شده توسط : Rebin admin

سلام!

در این مقاله ، به بررسی این خواهیم پرداخت که چگونه هوش مصنوعی قادر است انقلابی در صنعت زیبایی ایجاد کند. هوش مصنوعی یک توسعه مرسوم است که در ابتدا در علم داده آغاز شد و دارای پتانسیل بی حد و حصر برای کاربردهای فناوری ، به ویژه در بازاریابی محصولات زیبایی بود. صنعت زیبایی دیگر تنها طاقچه ای نیست که همچنان مورد علاقه خانم ها باشد. به لطف تأثیرگذارانی مانند جفری استار و کایلی جنر ، محصولات زیبایی مانند لوازم آرایشی به یک صنعت چند میلیارد دلاری تبدیل شده است. از هنر ناخن ، کانتور ، آرایش ، خط چشم و خط چشم - صنعت زیبایی با میلیون ها محصول در سراسر جهان فروخته می شود. اجازه دهید راه های مختلفی را که سیستم های هوش مصنوعی صنعت زیبایی را به روش های مختلف ایجاد کرده اند ، بررسی کنیم:

شخصی سازی توصیه ها
سیستم های هوش مصنوعی ، به ویژه برای روندهای مشاهده شده افزایش یافته ، در مجموعه داده ها بسیار سودمند هستند. در حال حاضر می تواند به بسیج آن کمک کند ، به ویژه با شرکت های زیبایی. این بسیار عالی است زیرا می تواند به ارائه توصیه های منحصر به فرد محصول شخصی تر کمک کند. این همانطور است که همه بر اساس داده های بدست آمده از میلیون ها بررسی محصول است. کل عملکرد زیبایی آن را برای خدمات مشابه توسعه داده است.

ایجاد و ایجاد آرایشهای مجازی
پردازش زبان طبیعی در دراز مدت بسیار عالی است که در توصیف هوش مصنوعی خاص برای ایجاد و ایجاد تغییرات مجازی استفاده می شود. این به شما کمک می کند مجموعه ای از شرایط را دریافت کنید ، به ویژه از یک کاربر. همراه داشتن یک سیستم NLP ، به ویژه در به دست آوردن مجموعه ای عالی از شرایط ، کمک می کند. مجبور به استفاده از مجموعه داده ها و یافتن ارتباطات مشترک بین محصولات مختلف. هر کاربر کلمات کلیدی شخصی و مرتب شده را که به طور مرتب تولید می شوند توصیه کرده است.
استفاده از آینه های مجازی
همچنین استفاده از آینه های مجازی ، که از فناوری بینایی رایانه استفاده می کنند ، بسیار ضروری است. اینها به مشتریان کمک می کند ، مانند پوشیدن محصولات خاص. آینه های مجازی یک فناوری فوق العاده نادر است که از طریق یادگیری ماشین و هوش مصنوعی برای دستیابی به نتایج برنامه ریزی شده است. آینه ها دیگر یکسان نخواهند بود ، زیرا اجماع از پذیرش آینه های استاندارد به آینه های مجازی تغییر می کند.

شاخص های جذابیت
هوش مصنوعی به دلیل وجود فناوری ، با مواردی مانند توصیه محصول ، باورنکردنی است. فناوری هوش مصنوعی عمدتا با ارائه داده ها برای ویژگی های خاص ، به شکل گیری صنعت زیبایی کمک کرده است. جذابیت همیشه مبهم در نظر گرفته شده است ، و با این حال ، تعداد کمی از شرکت ها در دستیابی به شاخص زیبایی با هوش مصنوعی. Beauty.ai اولین مسابقه بین المللی زیبایی با روبات است. موبایل با دستیابی به یک تعریف جهانی بهتر از "آنچه که به عنوان زیبایی مطلق تلقی می شود" ، به آن کمک بیشتری کرده است. نتایج به طور مساوی با گروه سنی خاص و حتی جنسیت تقسیم شد. رسیدن به آن نیز امکان پذیر است و همچنین تمرین جالبی در قدرت هوش مصنوعی در زیبایی است.

در نتیجه
صنعت زیبایی با کمک این فناوری انقلابی به راه انداخته است و نشان دهنده یک مرز جدید هیجان انگیز است. این بسیار مفید است که می تواند به علم داده و چگونگی درک محصولات زیبایی و زیبایی کمک کند. جهانهای مختلفی از تحقیق ، علم و بازاریابی وجود دارد که به هم نزدیک شده اند. امیدواریم این مقاله برای درک چگونگی ایجاد تحول در صنعت زیبایی با هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی آموزنده باشد.





:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: